Salam
Kamurang pernah kah, pernah kah..pernah kah..beli BARANG…pastu barang tu lambat sampai ka, nda sampai ka, rosak ka..apakah..PERNAH kan..okeh..bila jak kamu FOLLOW UP orang yang menjual BARANG tu..buat-buat nda peduli sama kamu, kalau peduli pun cam nda ikhlas..samalah cam HABIS MADU tebu tu SEPAH pun DIBUANG, SUDAH BAYAR BOLEHLAH BLAH kan?..kan? kan?.. APA KAMU RASA?  oReN kan?..tulah pasal…kin panas juga gitu kan..nda pa nda pa..ni hari engkau, esuk lusa CAMANA??? hang pikiaqlah sendiri beb!..
after sale services??..adakah kamurang buat??
CUSTOMER IS KING OF THE KONG (Mengkalilah Ging!!)
(bulau mata terus tengok ini tulisan merah kan??)
so aku harus lebih berhati-hati lepas ni, walau apa jak barang yang aku beli, kena pastikan aku tau dari A sampai Z latar belakang itu orang, PERAMAH ka Nda, BOLEH bawa bincang ka Nda, apa-apalah barang yang aku mau beli ni, jan sampai PISANG BERBUAH DUA KALI kan…
Okeylah itu jak hari ini: maaflah dari hujung kaki sampai hujung rambut kalau terasa ya..PEACE, PEACE from the bottom of my heart 
ini bapak kepada bapak kepada bapak kepada bapak segala KING pulak
to KTB & BGBP : after sale service korang chantekk..tenkiu, peniaga cam nilah orang nak beli barang kat depa balik-balik, sebab layan pelanggan ngan baik: tenkiu, tenkiu
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s