Salam
Ini entri kedua untuk hari ini (napa? suka hati akulah bha…sudah pula FULL TIME HOUSEWIFE ni, budak-budak pun tidur…) adehh..



*Tenkiu kepada TTT: sudi jadi geng karas aku yang keempat..aku suka tu yang simbol2 tu..(ntahlah apa nama dia..wkwkwkw, you all should see dia punya blog too..adakah aku tulis SINGGAH terus pula jadi emoticon(?) yang berlioq-lioq ni..wakakaka..lawakss)….
*Tenkiu kepada Bb, sudi jadi follower aku yang kelima, peace ya!!
okeh terus kepada cerita yang berkaitan dengan tajuk di atas tuh:
Sebenarnya aku ada buat popiah jugalah kemarin, mula-mula tu pas goreng popiah aku sediakanlah kunun bahan2nya kunun mau try jual..U NOE WAT HAPPEN…bila aku simpan dalam kuali gaul panas-panas ngan kuahnya..astagfirullahalazim..mula-mula, rangup..pas dua tiga jam..lembiqqss bha..nda kau panas kah gitu, terus aku istedilah..mungkin ada yang salah ni..fikir punya fikir aku teringat yang aku baca di blog HANA tu..oo rupanya nda bule gaul terus ngan kuah panas-panas..lagipun kalu untuk jualan ni nda sesuailah ging..okeh so aku masak balik ngan bantuan mom in-law..gula kena banyak, xpayah segala bawangan..gula dan air jak..so at last jadi jugalah..tapi kena simpan dalam kontena kedap udara oke..kalu nda masuk hangin jadi hampas tu..kin frust jak..so di bawah ni adalah gambar sikit-sikit:
kalu dah chantek rupanya baru aku upload lagi okeh:

ini lepas goreng okeh

sorilah gambar ni guna hp sony biasa jak jadi mutu kurang memuaskan, lagipun kalu pakai kamera digital sure nda buleh upload koz fail beso, jadi sampai dua bulan nda juga abis upload (hampass kan, jangan lupa aku di kampung sekarang, berok band, berok band you know.




Ini lepas menYIRAkannya okeh!
okehlah bha tu kan buat pertama kali, orang yang nda pandai masak cam aku ni (what ever!)..okehlah..
sebelum aku sign out, ni gambar jajang @ jaja @ Nur Syazharina,
anak perempuanku
MY LITTLE PRINCESS photo edit by: Suriyani (my sista)

Ni kalau aku buat ni, alamatnya sampai dua tiga bulan ni biasalah berok band di kampung (lagi)..

okeh, babai..

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

One response »

  1. haha ~ no hal bh kak;))

Tinggalkan Jawapan

