Salam.
AF8 ?..
Sudah lama aku nda minat nih program realiti.
Maaflah.
Dulu aku minat masa AF awal-awal, Bukan Mawi okeh, tapi Felix (lawak), seterusnya ke Idayu (suara gemersik & power), Velvet (suara power), Stacy (suara maintain walau menari), Aizat (lagu-lagu selepas AF).
Itu penilaian mama JnJ. Orang lain terpulanglah dengan pandangan masing-masing.
Konsert Akhir AF8—kurang menyengat (bagi aku), yang best hanya lagu ciptaan KRU dan Video Clip ala-ala luar negara (cayalah KRU).
Yang paling menawan hati aku lagu AIN (Penanggung Sepi)—memang pertama kali dengar malam ni, aku rasa boleh jadi hits berbanding yang lain, tempat kedua lagu Adira (Ku Ada Kamu), tempat ketiga Sharir (lagu tak ingat tajuk-Kebahagian Dalam Perpisahan mengkali).
Penilaian karakter, memang aku hampass. Aku nda tengok diari. Hanya dengar dari mulut orang. Adira dan Shahrir memang down to earth. Kekalkan.
Harap-harap Adira dan Ain dapat bertahan di arena hiburan. Semoga berjaya.
Telingaku masih terngiang-ngiang lagu PENANGGUNG SEPI, mana nak cari aaaa?
Salam Damai!
Signing Off–all celebrities!!
(kenapa dengan entri aku ni? adakah terikut-ikut gaya penulisan blogger lain?. Kalau ada maaflah, aku nda sengaja)
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

