CLOSE THE DOOR AS YOU LEAVE..THANK YOU

Salam

Waaa…dari semalam sampai malam balik ni, line broad band ni macam bur…. Semalam jak okeh, bila tidur tempat mentua. Mungkin tanah tinggi kali. Seharian pula aku cuba bukak ni blog Azree sebab ada satu entri yang buat hati aku tergedik-gedik mau buka–tajuk entri tu BLOG KAU MACAM SAMPAH..macam tulah lebih kurangnya. Petang cuba buka, tunggu sambil masak. Nda juga dapat. Masih juga paparan putih. Cam palui aku dibuatnya. Bila aku buka malam ni..NAAAA kaann bilangku. Memang untuk akulah ditujukan tu entri, sebab, encik Faisal yang serba tahu ni posting sesuatu di Shoutbox aku. Wow. Terus rasa cam PITAM. Sebab kan..aku sudah bagi tahu di awal-awal dulu entri aku. Aku nda tahan KRITIKAN.
Kamurang rasa, blog aku ni cam sampah ka?..kalau macam sampah..bagitahulah sejujurnya. Kalau nda mau baca, sila lihat EXIT dan tolong TUTUP Pintu, bila keluar okeh..
BTW: Sampai laa ni aku tak boleh bukak lah 2Day Blogger yang HEBAT tu..ada siapa-siapa mahu kasitahu aku apa dia bilang pasal blog aku ni selain SAMPAH?????
Kepada yang berkenan sila komen entri aku ni, sebab aku nda boleh bukak blog engkau, mungkin banyak gambar-gambar kali, maklumlah, line internet di kampung aku ni macam bur…jadi kalau yang terlebih-lebih blog decoration tu nda dapat bukaklah. Apalagi mau modified blog aku kasi lawa-lawa. Lagipun otak aku ni tahap sekolah rendah jak, nda kreatif, sempit, bawah tempurung so beginilah aku…..beginilah yang mampu aku bagi. Kalau aku pindah bandar balik, i promise you, things will get better.
P/s sehingga saat ini, belum dapat buka blog tukang blog yang hebat tu…
Signing Off : Pria TERHEBAT!!

P/S;—-bukan untuk aku ya itu entri…aku sudah buka guna hp, daaaannnn…memang sungguh berguna—kamurang pergi lah tengok blog dia tu..memang best!! dan banyak info berguna!!

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. Azree Ariffin berkata:

    uik, ada nama sayalah~ huhuuh.

  2. oppss..sori azree..nda sengaja tersebut bah..aku memang suka berlegar lama-lama di blog azree tu…terus terjumpa pula 'seperti yang disebutkan di atas'…hehe..
    Sebenarnya blog encik-encik tu bagus sebab banyak info tentang bikin dan jadikan blog kita tak macam sampah..bikin suspen aku saja,.adeh..
    minta maaf banyak-banyak buat Azree dan encik itu..
    lalalaa..

Tinggalkan Jawapan

