Salam
Ini kemaskini terpantas. Akan aku buat sepantas yang boleh. Kelihatannya JnJ sedang makan, jadi aku rasa ini peluangku (kalau nda, sampai bila-bila nda dapat kemaskini..waaaa).
Aku lah kan dari dulu lagi sejak-sejak demam login FB dapat duit (maaflah kalau terasa), paling nda seronok kalau kena tag ni. Bukan apa aku merasa teramat suspen bila NOTIFICATION aku banyak. Muahahaha.Ingatkan aku popular ka apakah, tengok lagi, orang lain pula berbicara sesama sendiri. Kalau dulu iyalah, sebelum krisis aku dengan ‘orang tu’, yang telah aku remove di sebabkan ‘orang tu’ suka betul mencarut. Pagi petang siang malam, memaki sahaja dia di statusnya. Gila!. Aku nda tahulah dia mahu impress siapa, atau mahu tunjuk garangkah. Tapi memang aku nda suka macam tu bung. Rasa nda tenang jiwaku satu hari kalau terbaca dia punya carut marut.
Pastu kena tag lagi gambar shawl, okehlah, gambar lucu, okeh juga tapi kalau sesuatu yang menyentuh sensitiviti kaum tu, memang aku remove cepat-cepat. MAK TAK SUKA bung!. Bukan apa, di muka buku, bukan kita jak yang ada di situ dari negara serumpun juga ada, yang mengerti bahasa kita, jadi berpada-padalah, jangan sampai kamurang nda suka sesuatu kaum atau bangsa tu habis terpalit dengan aku-aku sekali. Aissshh.
Satu lagu tentang video ni, kawan-kawan aku di mukabuku, sudah maklum, aku tinggal di kampung, line bermasalah, jadi kalau mau buka video ni satu bulan pun nda abis bung!. Pastu, ditambah dengan notifikasi yang ndada kena mengena dengan kita. Ayaaaa…please lah.
Baiklah, nampaknya JnJ sudah siap makan tu. Aku berinut dulu!
Signing Off!  all Muka Buku Addict
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

