Salam
Semalam, Abah JnJ baca blog aku ni. Dia heranlah sebab napa nda taruh gambar dia. Adakah kerana aku malu akan dia. Atau adakah ada sebab lain yang dia nda tau (haa, tu sudah mula curiga pulak dia..)
Aku bukan apa, nanti dia marah pula aku letak gambar dia sini. Tapi disebabkan tuan empunya badan sudah bertanya, jadi aku akan meletaknya di tepi post ni nanti. Kalau nda pun aku letak di sini. Adui seganlah, kami bukan banyak gambar yang bersama-sama, nanti orang cakap terlebih sudah.
lalalalala:
Inilah dia…huhu..okehlah, gambar dengan JnJ:
HENSEM KAH HENSEM??
hehehe
Hitam manis, hitam manis, yang hitam manis pandang tak jemu, pandang tak jemu….lalalalala
Okeh itu jak
Signing Off…..
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

6 responses »

  1. sizuka[Izzati] berkata:

    hehe kalau dah tanya tu maksudnya nak suruh letak la kot kan.heeeee.semoga berbahagia selalu:)

  2. InsyaAllah dik..aku doakan sizuka ngan mr kan juga cepat disatukan..
    lalalala

  3. hehe, sama cm mka kak suhana plak laa 😀

  4. yea…itu dia bebe…rajin2lah komen…hehe..
    sama kah?..

  5. yea, yang abah JnJ kak, sma mka ma akak 😀 yang baby 2 tuh, mmg ikt mka kak nang gak laa.. hehe,, juan adala sket ikt mka abahny kan 😛

  6. terbalik pula bebe hehe, durang bilang juan cam aku, jajang cam abahnya..huhu

Tinggalkan Jawapan

