Salam

~This is flashback~

“Woi perempuan! apa yang kau nda puas hati dengan aku a? napa ko umpat-umpat aku di belakang?”
“Mana ada”
“Jangan mau nafikan pulak perempuan bodoh, kau solat, tapi perangai ko macam ni, bodoh”
“Jangan kaitkan solat-solat!, tuduhanmu tidak berasas!”
Ko pakai tudung, tapi perangai ko macam ni, bagus lagi GRO daripada ko!”
“Apa yang ko cakap ni, cuba jelaskan dulu?”
“Eleh buat-buat nda faham, bodoh!”
“Aku nda mahu layan ko, aku mahu balik, banyak lagi urusanku”
“Ooo, ko sibuk ngumpat-ngumpat di belakang tu bukan urusanlah bodoh!”
“…….”
“Ko jaga aa, aku nampak ko di jalan, ko nampak ni helmet, berderai kepala ko, perempuan bodoh!”

~End Flashback~

budak perempuan ni satu kerja dengan aku, dia tuduh aku umpat-umpat dia di belakang, aku malas mau describe tentang dia panjang lebar.
dia free hair, suka gedik ngan lelaki atau bukan lelaki, pakai skirt.
paling nda tahan dia cakap pasal solat dan pakai tudung yang mana dia pun nda buat begitu
ini kenangan paling INDAH dan amat MEMBUATKU BERNANAH sampai aku nda turun kerja seminggu
next step aku resign mengejut

satu soalan yang aku nda dapat jawab sampai hari ini,

” betulkah aku suka mengumpat orang”
kamurang fikirlah sendiri
lalalalalala

Signing Off

MAAFLAH ADA SESI MENCARUT SIKIT, bukan aku yang cakap, DIA yang cakap.
walau di mana pun engkau berada, dan walau apa yang kau buat, aku harap ko ingatlah apa yang ko buat dengan aku hari itu. Ko memang PEMBERANI!!

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

One response »

  1. eseh, glak jua arr tuh pumpuan .

Tinggalkan Jawapan

