Salam

Oh tidak…sudah kuar oh no!
aku teruja amat ni, sungguh nda sangka
semalam ada kuar, sekejap jak, bila aku terleka sedikit, dia hilang
oh tidak..aku sungguh teruja…
oh tidak…
aku berdebar-debar

ya…..
beginilah keadaannya bila pertama kali iklan Nuffnang Keluar
dan perkara ini terjadi pada aku
jam ini, saat ini… WHOAAA!!!
iklan TLC…tulung-tulung klik sapa yang kebetulan berada di sini…

Signing Off–
p/s aku merasa terJAKUN sekejap..forgive me, my bad, my bad

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. zulkbo berkata:

    salam..
    tahiniah..
    rahsia nuffnang
    dia tak sukka diduakan
    jangan pasang iklan
    lain..perklik 0.25 sen

  2. terima kasih en.zul
    saya mama budak baru belajar..

Tinggalkan Jawapan

