Salam
Berikut adalah komen yang nda dapat diterbitkan semalam. Hari ini nda pasti pulak macamana. Nampak macam ndada aduan lagi dari mana-mana tukang blog. Komen ini adalah khas untuk entri ini. Aku publish untuk menyedapkan hati aku. Huhu. Tension juga kan bila masalah macam ni jadi. Maksud aku masalah-masalah blogspot ni.
Ada 3 komen:
Terima kasih aku ucapkan buat tukang komen tersebut. Harap-harap nda jadilah masalah seperti ini pada masa akan datang (atau masih nda boleh publish kali?).
Okeh itu jak.
Signing Off
p/s : Sebenarnya semalam ada buat entri..tapi bila klik publish nda boleh pula tengok. Bila aku cari tempat blog lain yang letak link aku, ada pula tajuk tu. Mesti something wrong lagi ngan blogspot ni. Adeh..ndapalah. Entri semalam tu pasal…apalagi login FB dapat duitlah. Sengal jak nda ngan kena tagged ni. Adeh.
p/s : semalam belajar linkwithin sama printscreen..hehehe…best-best…lepas ni cuba lagi.
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

