Salam
Semangat down bung. Tiada niat mahu memperbesar-besarkan benda yang kecil. Apalagi mencanang-canang ke seluruh dunia akan sesuatu yang hanya sedikit nilainya. Aku hanya mahu menghargai, bukan bermegah. Minta maaf lah bung kalau terasa. Aku nda mencari musuh di sini. Aku cari kawan-kawan dan ilmu. Terpenting mau berkarya baik luahan rasa tentang kehidupan aku dan JnJ, ilham puisi yang nda seberapa juga perkara-perkara yang berlaku di lingkunganku. Ya aku tahu aku masih baru dalam bidang blog dan masih banyak yang perlu belajar. Tapi tolong sokong, bukan hentam sindir segala. Apa-apa hal pun aku amat menghargai. Ya benar aku terasa, aku memang sensitif orangnya
Jadi, teruskanlah……..kau begitu……
Signing off-all perfect people
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. Anna Boleyn berkata:

    hmm mama, pedulikan je lah ape yang orang kata. hana pon tengah mengalami menda yang sama. takkan lah sebab 1 kata2 sindiran kita dah nak give up. memang sedikit terasa hati tapi fikirkan je lah yang kita ni manusia biasa, tak mampu nak puaskan hati semua orang. teruskan berblogging yer mama j. hana support mama! 🙂

    thanx sbb sudi komen di blog hana. hope lepasni sudi dtg blog and komen lg yerr. 🙂

    p/s: jom baca kisah blogspot demam. huhu

  2. tenkiu hana..sangat-sangat menghargai..
    baiklah, sekarang juga saya ke sana…..
    whoossshh!!
    (sebenarnya saya seorang silent reader..bukan apa..segan dengan rpatzz yang ada di situ..kekeke)
    peace!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s