Salam
Apa? kamu nda tengok ni siri kah. Adeh. Jajang suka ni, terutamanya Pakcik Horatio dengan spek mahalnya tu. Kalau akulah dari dulu semenjak memasang Astro 5 tahun yang lalu (ngehehe), memang inilah rancangan bersiri yang aku nda pernah tinggal. Kalau tinggal pun ada ulangan jua. Cumanya ulangan tu masa kerja bung (dululah, dulu masa masih kerja lagi). Atau hari Ahad tu terus tiga sekali kena tayang. 3? Ya, tiga tempat. Miami, Las Vegas dan New York. Dulu masa ada si Sarah, CSI:LV aku simpan nombor satu. Sekarang Sarah sudah tiada (huh? ada lagi kah..) Maaflah aku nda ikut perkembangan dioarang sudah ni. Itulah pasal sejak pasang broadband ni, segala rancangan bersiri sudah tiada dalam senarai keminatan lagi.
Tengoklah bah manga pakcik-pakcik CSI ini, terjangkit sudah dengan sindrom spek Horatio. Adehh. Padahal bukannya panas betul pun cuaca tu. Tapi gaya Horatio lah yang menang.
CSI Trilogy ini akan ditayang pada 28 Julai 2010 mengikut waktu Malaysia jam 9 malam mengkalilah. 3 Jam ini, jadi sila sediakan kudapan yang berkaitan. Sinopsis cerita ini boleh kamurang cari di sini, malas mau terjemah, bi nda kredit bung.
~Drama Sebabak~
Horatio: Cuba tinguk dulu si Mac tu, apa jua jenama speknya tu?kekeke
Ray: Ngehehe..ko ni kan Caine, jan gitu bah, gajinya nda tinggi cam kita..kekeke
Horatio: Na, itulah kuling, aku offer dia pindah di Miami bah jadi assistant aku, tapi dia nda mau, sekurang-kurangnya tinggi sikit gajinya dari di NY.
Ray: Biarlah bah, banyak kenangannya sama bininya yang sudah meninggal tu, lagipun ada jua anaknya sana. Ko anakmu masih di penjara ka?
Horatio: Kau ni kan Ray, ko nda tinguk CSI:Miami kah?, kan dia sudah jadi tukang bedah, ganti pembantu Alexx yang resign season lepas tu.
Ray: Yaka, aiseh, sori bro, aku sibuk sama The Matrix Reload Reload bah, cameo jap.
+
+
+
Mac: Oiiiitt..apa yang kamurang ngumpat tu?
Horatio + Ray: Ndada..saja jak bincang pasal piala dunia (kekekekek)
Supposed to be, drama sebabak picisan, sori bung i know it’s not funny. Baiklah itu jak entri dari aku malam ni. Ohya, terima kasih kepada follower baru. Aku amat menghargai kalian. Salam Damai!
P/s : Kak Gee dan kepada yang ditag, sorry aa..lalalala, dan kepada pengunjung blog aku, aku ucapkan berbanyak terima kasih. Maaflah panjang lagi entri kali ini.
Signing Off: All CSI’s Fan
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

8 responses »

  1. PUPUT berkata:

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh….!!!!!
    aku pon kipas susah mati csi ni..hehe…tp paling aku suka grissom tu..walau dah tua tp kool…hehe…

  2. ya..aku juge..tapi sebab dia da kena tukar ngan laurance..jadi laurance walaupun skema sket..ada kool jugala..hehe..

  3. Yuni Aisyah berkata:

    suka sangat cerita nie…peminat fanatik..hikhik…

  4. yuni..yeaa..ada geng csi sini 🙂

  5. Anna Boleyn berkata:

    hehe sama lah kita! hana pon minat citer CSI. Tapi bila pergi rumah abang je lah baru leh tengok. Sebab kat umah sewa hana ni tk pasang astro. hukhuk

  6. Mar berkata:

    nak tgk miami lama dh xdpat tgk,.mnt sgt,

  7. mar: so jangan lupa 28julai..musti tengok..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s