Salam

Ini gambar-gambar JnJ dan sepupu-sepupunya. Lepas ni tambah lagi 3 orang, meriah lagilah rumah bapa aku, kalau bersalin semua balik kampung. Sebab kakak aku dijangkakan bulan September 2010, adik aku dijangkakan bulan Febuari 2011 bersalin dan aku..baru tahu semalam. Awal lagi.
Ini anak-anak sulung aku dan adikku, anak kedua kakakku
Mohammad Syazwan(Juan), Nur Batrisya Zulaikha (Ika), Mohammad Faiz(Aiz)
kami bangga kami orang kampungan..yeaaaa
(lokasi: rumah datuk mereka)
Siapa Paling Gendut?
Nur Zahirah Badriyah(Ading),Nur Fatihah(Tia)Nur Syazharina(Jajang)
Masa raya tahun lepas. Gambar ramai-ramai sepupu di atas tu Juan ndada, sebab badmood
Itu jak.
Signing Off:
P/S ; Adui…bau ikan goreng jiran sebelah ni….nda tahan aku…
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

7 responses »

  1. sizuka[Izzati] berkata:

    comelnye juang dgn jajang.nnti adik dorg msti comel jgk kan:)

  2. zulkbo berkata:

    salam..
    alahai comelnya baby tido..la la la

  3. sizuka:tak tahu lagi..insyaAllah..:-)

    En.Zul: haq ni gambo 2 tahun lepas. Laa ni dah besaq panjang dah hai budak2 ni.
    tima kasih singgah dan komen..

  4. alahai…comey sangat2.. geram tngok..
    smua comel2…ikut mama eh ^_^
    semoga menjadi anak2 yg soleh dn solehah =))

  5. tahniah! hehehe.. berturut2 la kamu neh kak. hehe.. rezeki bh ar 🙂
    juan,faiz ma ika seumr. jaja,ira, tiha seumr gak. uish, mcm perancangan plak.. hehehe.. tahniah. tahniah kak 🙂

  6. 1love:insya Allah..semoga mereka jadi anak soleh dan solehah..

  7. ya bebe..bejurut bah sudah cucu beliau tu..terjangkit bah ini kali lah
    🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s