Salam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
boleh aku layan diaorang ni kejap?. Tadi dok ulang-ulang MaherZain Feat.Mesut Kurtis….
Maaflah.Hari ini terlebih-lebih entri.Macam blogger tegar tapi tidak terkenal.Walaubagaimanapun, terima kasih kepada tukang-tukang komen dan tukang-tukang ikut. Jasamu dikenang.
Ohya, untuk tukang klik juga.Untuk pengetahuan kamurang BE aku sejak dua minggu daftar nuffnang RM3.25. Okeh lah bah tu kan. I bukannya hartiss fofuler. Selalunya merapu tahap gabans pulang petang. Lalalaalala.
P/s: Pengomen Tegar kakgee, sila cuba guara sebanyak 3 paket dulu. Baru terasa kesannya.
Lagu latar lain: Let Me Be Myself: 3DoorsDown
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

5 responses »

  1. bArdbOO berkata:

    kak…sy pny BE pon lebih kurang mcm akak gak..ntah biila la boleh cashout nuff kan? hehe

  2. takpalah..yang penting..teruskan menulis dan berkawan kan…kalau ada pun sebagai bonus saja…:-)

  3. sizuka[Izzati] berkata:

    hehe.Maher Zain best:)

  4. Gee berkata:

    mama ..kas activate ja balik mukabuku ko itu…tapi tis time ko kas block tu urang2 yg sott tu…

  5. sizuka:yess..maher zain best..
    kakgee:malas sia sudah ni, tawar hati sa sudah..hehe..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s