Salam
Baiklah. Satu perkara yang amat memalukan diriku telah terjadi dalam beberapa minit lepas. Yeahh. Jadi aku mengagahkan diriku yang menghadapi evening sickness ini (adakah) untuk membuat entri seperti ini. Jadi entri untuk hari ini ada tiga. Untuk pengetahuan kamurang, aku amat susah untuk senyum sama ada di depan kamera atau pun apabila bertemu orang ramai. Apalagi orang ramai, di rumah pun aku susah betul mau buka mulut. Sebab itulah aku dianggap pemarung oleh sesetengah orang yang berjumpa aku secara langsung. Perkara yang memalukan yang baru berlaku sebentar tadi ialah: perbualan kakgee dan aku dalam shoutmix aku. Aku masih nda berhenti ketawa bila ingat ini, well of courselah ketawa dalam gelap.
Seterusnya sila lihat perbualan kami ini:
jadi aku pun dengan yakin membalas dishoutbox kakgee:
sorry bout your dad, kakgee, harap-harap tiada apa-apa.
lepas itu kak gee balas
rupanya bp yang kakgee maksudkan itu blood pressure. Berhabis aku ingat yang dia cakap BP itu pasal his dad punya tekanan darah. Dan yang paling aku kesal aku telah mentertawakannya..Maaf kakgee, aku terlampau malu masa itu. Nanti delete saja k. Jadi entri ini khas untuk kakgee.
Dan mahu bagitahu ni kakgee, kenapa aku susah mau senyum. Sebab gambar di bawah ini. Oyeah!!
eh salah..ini gambar budak gendut tu jajang
cuba lihat ini pula
****
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ntah gambar budak gendut mana lagi aku tibai neh..hehe
jadi kakgee, harap kakgee tidak marahkan aku.lol.malu betul aku ni adih. Jangan kerja keras-keras kakgee, ambil cuti dua tiga hari dan moga sembuh.
peace
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

14 responses »

  1. zulkbo berkata:

    salam..
    tak faham saya
    bahasa yang di gunakan
    dalam SM tu..bahasa jawa erk?

  2. salam en.zul..bahasa sabah tapi dah campur 2 bahasa atau 3 bahasa suku kaum sudah tu..kapisan maknanya pengsan, melimpang tu baring, paning -pening, mandak itu panggilan untuk wanita, wanita bujang pun boleh sbnrnya sumandak..:-)

  3. me r.j berkata:

    senyumlah, senyumlah, ahaiii cik mek molek. ehehehe.

    p/s: gambar sape tuh? comel! sungguh! hehe

  4. kak gee: try 'hi-goat' my mum minum last check up ok suda :)..take cara kakak.jaga makan dan kesihatan
    mamaJnJ: ok pun tu senyum…saya tau ni jenis mcm mn…mo ngam sama jiwa baru ble tersenyum riang ni kan..nda apa yg penting HATI kan..hopefully saya d antara mereka yg ble buat su tersenyum 🙂

  5. sizuka[Izzati] berkata:

    eh tu sis mne kecik ke?comelnye.memang jajang ikut muka mama dia:)

  6. cheqna berkata:

    hehehehehe
    takpee..
    sah2 kakgee tak marah tu..
    cheqna lak tumpang gelak..=)

  7. ketingting: tak tahulah sapa tu huhu 🙂
    nurul: tq dear, aku terharu (harap2 k.gee xmarah)
    sizuka:sapa tu aaa hehe..sama tak?
    cheqna:tunggu k.gee komen ni..huhu

  8. Azura Ani Salaim berkata:

    eeeeeeeeee kiutnyaaaaaaaaa!!!!!! oh ya, kak gee sihat jugak ba kan, suruh dia take care ah…

  9. Gee berkata:

    ne saturang ne kan…sib bek ko sana kk..mun inda ku pirit2 ko…apa pula sa mo marah dayanggg…besa la bah tu…hehehe…ya ba..ckit laie sa kapisan dngar tu dktor ckp ,”Aii mandak..napa suda ko ne..mo itam tu muka ko..ko paning ka ne..? trus cek bp…naa ko..160/90..teduduk sa…sa berabis mkn peria ne skrg…edeiii

  10. Pencacai Alim berkata:

    rugi ah tknk senyum..tk dpt pahala sedekah.. 🙂

  11. azura-tq..kakgee pi cek lagi bp dia tu
    k.gee:hehe, kalu pirit2 saya licak nanti mcm pirit kambing, makan peria kc baikkah tu..mo cubalah
    pencacai.alim:senyum je, tapi tak nampak gigi boleh kot. 🙂

  12. Gee berkata:

    mama..tu peria my mum said bagus kin turun darah..p cek bp laie tadi turun a bit sda p 130/90…still quite tinggi juga so mo jaga mkn kali sama EKSASAIS..naa..kalu pregnant my mum said bagus mo mkn peria time late stage punya pregnancy spya bby x tlmpau basar…sandi jua tu kan mengasi kuar kalu gumuks bby kan mama..heeehee

  13. haha..lucu betul…tu la pasal short cut sngat.. kite pun x paham terus..huhu..
    baru dpt blogwlking blk..xde orang dtang blog kite pun..huhuhu.. eh akak dah try blum yg love kat tepi tu?
    wanie -onelove

  14. baguslah kalu suda turun kakgee..
    haha sandi tu banar, matai lagi inda bah
    :-),kuat bah ni, jnj tu normal jak kuar..:-)

Tinggalkan Jawapan

