Salam

Kalau follower kamurang terutamanya kawan-kawan yang selalu singgah sini, komen dan support aku mencecah 2000 lebih, adakah kamu masih sudi bertenggek di teratak usangku ini??.
sebelum itu, kena pasang dulu lagu latar ini, barulah feel mungkin.

Pengunjung yang lain-lain juga, masihkah kamu mahu bersama-samaku?

Tidak berkaitan dengan siapa-siapa. Entri ini sebenarnya untuk aku. Kalau follower aku lebih 2000 (minta maaf, hanya mimpi sahaja), adakah aku akan selalu singgah dan komen-komen blog kamu?. Nda habis 2 minggu berkunjung ke blog follower yang ramai tu bung!. Huhu. Jangan pula ada yang terasa hati ya, ini peringatan untuk diri aku sendiri agar sentiasa menghargai follower aku ni. Bukan apa, aku nda lama lagi akan berkerja semula, jadi komitmen terhadap blog mungkin akan terabai sedikit. Jadi aku harap aku ada cukup masa untuk mengunjungi blog-blog follower kesayanganku ini.

Kepada yang selalu singgah, komen dan klik-klik, aku amat menghargai kehadiran kamu. Sangat-sangat menghargai. Love you full!

Signing Off: Peace!

P/S lagu di atas tu, lagu favorite bapak aku dan selalu nyanyi untuk kami masa kecil dengan gitar tuanya.

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

6 responses »

  1. FCUTEAM berkata:

    insyaAllah.. boleh maintain dan follower faham ^__^

  2. cheqna berkata:

    cheqna sedaya upaya akan berkunjung semuanya
    kalau kat opis memang laju je..kat umah kurrennngg sket…
    takpe…mesti ada yang faham kan??=)

  3. Pencacai Alim berkata:

    yah..aku sentiasa bersama kamu..hakhak

  4. thanks aiz 🙂
    cheqna:timakasih..2 3 hari ini brdband selow betul..susah nak bw
    pencacai alim :..trimas juga

  5. sizuka[Izzati] berkata:

    sizuka selalu singgah.kan sis?:)

  6. ya bah sizuka, kamu jua selalu singgah dan aku juga selalu singgah diblogmu bah kan ?
    (faham dak, wa cakap sabah..:-))

Tinggalkan Jawapan

