Salam
Satu hari ini aku baca 3 entri menyentap di blog kawan-kawan, aku harap kamu orang bersabar ya…….terus rasa macam hilang semangat aku untuk berblog (yakah?). Salahkah blog-blog yang lebih kepada blog peribadi?….mak aihhhhhh, blog aku ni cerita pasal hidup aku memanjang, pasal anak-anak aku, kurang sekali berita artis ya tuan puan. Sikit masa lagi mesti blog aku ni kena hentam dengan SI TANPA NAMA, SI TANPA ALAMAT (anon) sebab blog personal…..biasa betul dorang ni mencalar kesejahteraan hidup orang lain……aku takut?……oh tidak sama sekali…walau siapa pun kamu, kamu dialu-alukan untuk menghancurkan semangat gua…….hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! wachaaaaaaaaaaaaaaa!!!! (budget ganas kunun, padahal..)
Signing Off:
P/S Gambar di atas adalah biskut Cerelec@Cerelac. Tiada kaitan dengan entri ini. Aku berjaya membodek kakak aku untuk membuatnya khas untuk aku dan bukan untuk tetamu-tetamunya….^_^
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

5 responses »

  1. sizuka[Izzati] berkata:

    sabar sis.kbnyakan org pkir mcm tu.tp actually depends dkt dri sndiri apa tjuan asal kite nk berblog kan.huhu.mcm2 orang skarang ni.sis jgn sentap2 ye.cheers:)

  2. tengkorakemas berkata:

    ala relaksla Mama Jnj, blog peribadi tiada salahnya, boleh juga berkongsi sesuatu yg mungkin boleh dicontohi dan diambil iktibar

    oh dah tau rupa cerelec 🙂

  3. oh tidakkkk..
    akak..cerelec tu bskut ke?
    isy wani ingat ape bnde la cerelec..penat pikir… nasib bekx google…hu3..
    akak, kite punye laptop kena malware….huuu…
    berhati2 lah T_T

  4. Gee berkata:

    mama…kalu sa peduli apa..suka ati kita bah mo tulis apa kan…kan namanya juga personal blog…patut ko kasi tajuk entri ko 'Ada aku kesah..?'..hehehe

  5. izatti:setuju bangett ni 🙂
    TE:betul-betul-betul-ya begitulah rupanya cerelec hehe
    Wani:biskut dik…kalu google aritu kak jumpa dua je tapi takleh bukak..ntahla apa nama lainnya
    kakgee:naa itulah kuling..susah jua..kadang kita cerita pasal hal2 yang menggembirakan pun orang bilang SS…hehe..pa buleh buat..susah mau puaskan hati orang ni..adehh

Tinggalkan Jawapan

