Salam
Tanpa menangguhkan lagi ke masa yang lebih panjang, entri ini akan bercerita tentang award daripada En. Tengkorak Emas yang aku terima pada 4 September 2010. Beliau menerima 6 award yang dikumpulkan dalam satu galeri seperti di bawah. Aku ucapkan terima kasih sebab sudi berikan award yang sebegini banyak kepada aku yang biasa-biasa saja ni.

Antara award yang terkandung dalam galeri tersebut ialah:

1-Lovable Bloggers Award
2-Nice Blogger & Great Blog Special Award
3-Award Sebarkan Qaseh Sahabat
4-Kuat Makan Award
5-Interesting Blog Award
6-Friendly Blogger Award

Antara entri yang aku suka dalam Blog Tengkorak Emas termasuklah tentang My Blogging Ethics sebab ada antara etika yang beliau sebutkan memang aku cuba amalkan dan seakan-akan prinsip yang aku pegang dalam berblog. Antara etika berblog tersebut ialah : (yang tulisan condong aku salin daripada blog Encik Tengkorak Emas)
1.Blog ini tidak mempunyai niche tertentu, dan aku menulis apa yang terlintas di fikiran asalkan tidak melibatkan sebarang entri berunsur rage atau condemned blogger2 lain. (Aku paling suka ini)

2. Aku tak akan copy & paste entri blogger lain melainkan aku membuat entri berkaitan atau menulis semula lalu meletakkan credit link kepada blogger tersebut.

3. Aku bukan blogging untuk duit, tetapi untuk share pandangan, personal life, minat aku, dan juga mencari ilmu.

4. Seandainya aku hendak membuat perniagaan melalui blog, satu-satunya produk yang aku akan jual adalah DVD/VCD original pada harga yang berpatutan. (yang ini mungkin tidak, sebab aku tidak punya kepakaran it hehe)

5. Aku akan keep in touch dengan nakama aku. (Setakat ni aku masih tak tau link beberapa nakama seperti ieda said dan Nour Eyza…ada sesiapa tau?)

6. Aku akan reply semua komen entri, sebagai salah satu cara berinteraksi dengan pembaca blog ini, memandangkan itu satu-satunya cara disebabkan aku tiada akaun facebook, friendster, myspace, gengblogger. (Twitter ada tapi blue bird tu kadang dok dlm sangkar je haha)

Jadi, sekiranya ada masa terluang, sila jenguk blog Encik Tengkorak Emas ya kawan-kawan!

Seterusnya award ini akan aku berikan kepada beberapa kawan blogger seperti di bawah . Harap-harap sudi menerima award daripada aku ya!:

1-Aiman
2-Azura
3-Izzati
4-KakGee

Itu sajalah…lepas ini InsyaAllah aku akan berblog dengan lebih aktif lagi (piirrrahhh!!)

Signing Off

P/S: En. Tengkorak Emas: betulkah entri yang aku buat pasal award ni?

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

6 responses »

  1. EmanTheHalia berkata:

    eh thx ye bagi award. urm tapi eman jenis tak show award. =, terimas sangat2. no 1 plak tu kat list tag.

  2. Azura Ani Salaim berkata:

    Holla sis, thanks ya sudi bagi awards, punya main banyak, ekekekeke, happy ooo sa, ekekeke!

  3. tengkorakemas berkata:

    wah..siap ada entri yg disukai lagi, terima kasih Mama JnJ 🙂

    p/s:terlebih betul hehe really appreciate that..

  4. aiman:tak apalah, asal kak memang suka blog aiman tu..macam2 ada 🙂
    azura:ya azura..banyak kan..kredit to TE..
    TE:memang kak suka tu..betul serius! 🙂

  5. sizuka[Izzati] berkata:

    thanks sis.hehe.nnti sy dtg amek ye:D

  6. Gee berkata:

    yayyy..dapat award owh..tenkiu tenkiu..sa kas siap lu keja skolah sa aa mama..bnyak suda sa utang post pasal award ni..ne kali la..ehee

Tinggalkan Jawapan

