Salam
Perghh!!  3 entri untuk hari ini. Alhamdulillah. Skrin laptop tidak berapa meragam. Ramai orang datang sini ya hari ini. Sangat-sangat menghargainya. Perlukah aku bagi hadiah untuk Follower ke 100?…..
Ditegaskan di sini, aku hanyalah manusia biasa. Blogku hanya blog peribadi. Tiada yang istemewa. Aku mahu tulis selagi boleh menulis, berkongsi selagi boleh berkongsi. Dan aku tidak tahu kalau ada yang bercerita tentang aku di tempat lain. OMG! sudah melalut…….
Tujuan utama entri ini dibuat adalah untuk meNAYANGKAN ini:
Yang ini bukan aku yang buat. Klik saja di pautan tersebut. Terima kasih kepada tuan punya gambar. Lepas maghrib, ke Tamu Gadang lagi menjamu selera. Hari ini hari terakhir Pesta Konvokesyen. Mau makang–makang dulu ah!
Signing Off;
P/S: jangan marah, nanti kena jual
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

3 responses »

  1. fiezah91 berkata:

    kalau nak bagi hadiah, bagi kat semua followers.. haha.. xkan la follower yg ke-100 je kan 😛

  2. haha..habislah..kira nak lukis potret wajah pemenang tu..kalau 100 orang 2 tahun tak siap dik hehe

  3. tengkorakemas berkata:

    hehe takpe kak, selagi laptop tak buat hal dan idea mencurah-curah, taip je post 🙂

    lapaa…

Tinggalkan Jawapan

