Salam
Can we pretend that Airplanes

In the midnight sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)
Can we pretend that Airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)

cheh! mentang-mentanglah dioarang ni mau datang nanti….kusuka vokalis dia ni bung!, bukan sebab aku lesb’ ya..masuk jualah lagu durang yang bising ni dalam jiwa aku, walaupun aku lebih suka Rhoma Irama.

Aku amat menghargai kamurang yang mengikuti blog aku yang tidak seberapa ini. Apalagi bagi pengikut yang dari nombor 1-99, love you full!. Caranya ialah tetap mengunjungi blog kamurang, kalau tidak dapat dalam sehari sekali, mungkin seminggu sekali, sebulan sekali. Bergantung kepada keadaan talian jalur lebar dan JnJ yang perlu diurus. Yah sudah namanya anak-anak. Aku rasa patut bagi hadiah kepada semua orang tapi aku tidak mampu kerana aku seorang penganggur aka suri rumah yang tiada berpendapatan, hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga . Walaupun tidak sampai 1000, tapi yang ada amat-amat aku hargai kehadiran kamurang. Aku telah berikrar (bukan berjanji) akan tetap mengunjungi blog kamurang kalau sekiranya follower aku sudah tidak dapat dibendung lagi.. Hahahahahaha! Perasaan tahap gaban. Tapi tidak apa, sekurang-kurangnya ada matlamat di situ.
Ada hadiah untuk follower ke-100………………………………….
Tut! Tut! Tut!
Talian diputuskan dengan tidak semena-mena.
Signing Off
p/s; hadiah bukan tiket kapal terbang, sila ambil maklum!
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

4 responses »

  1. tengkorakemas berkata:

    he bestkan lagu tu 🙂

    takpe kak, kak lawat blog saya pun saya dah gembira 😀

  2. Azura Ani Salaim berkata:

    lagu best, liriknya pun best, muahahaha! 🙂

  3. eh2..bestnya die dpat hdiah…
    \(-_-)/

  4. TE:ya itulah yang kak cuba kekalkan..insya Allah
    Azura:ya kan..muahaha juga..layan jualah ni mama budak ni
    Wanie:hadiah biasa je..wani nak tak? 🙂

Tinggalkan Jawapan

