Salam

Aku   : Mama mahu makan yang macam di gambar inilah.
Dia    : Ainaa. Nda kepuasan juga mama ni, makan, makan, makan saja.
Aku   : Mama tahu, kamu pun mahu juga.
Dia    : Mengkalilah. Mahukah Abah tu, kalau mama bawa dia pergi sana?
Aku   : Entahlah, inilah yang mahu dirancang ni. Yang dua orang budak tu kalau dibawa na kesukaan lah itu.
Dia    : Diaorang tu mimang suka berjalan-jalan, samalah macam mamanya.
Aku   : Jadi macamana aaa, apa pendapatmu?
Dia    : Saaaaaakkiiiitttttttt jua mama ni, RM120 satu kepala tu ging!, tengah-tengah bulan begini besar jua nafsu mama mau makan begitu.
Aku   : Ala..bukan selalu, time-time pregnant jak pun. ‘Marbeles’ betul rasa makanan ni, macam mau makan hari-hari.
Dia    : Bah yalah suka hati mamalah. Moga berjaya pujuk Abah tu. Nasib jua Abah tu karit. Kalau nda mimang lengis nda sampai hujung bulan.

Sajalah, mengubat hati ni. Lazat betul rupanya, apalagi kalau dimakan.

Oh ya. Dia itu si kecik J. Begitulah kira-kiranya perbualan kami di petang hari.

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

8 responses »

  1. 😀 aihna request tu bah bkn alang-alang a.. 😀 makan d kenny rogers sj la murah sikit..T__T

  2. diana berkata:

    nampak sedap..
    tapi saye tak makan manis..
    eh!!mama ni tengah mengandung ke??
    tahniah..jaga diri ye..

  3. aima:di sutera bah itu..ada sedara jemput makan2 hari tu, jadi merasala kunun..hehe..nanti kestau aku yg itu potato chips a..cam mau buat sndiri, unik bah pula (nila kalu urg kebaru2an cam aku ni)
    diana:sedap + manis, ya nak masuk 5 bulan dah ni..tq

  4. Gee berkata:

    hahaha..mama leh tahan juga dialog c kici ko…kin gerigitan itu budak..pintarrr tu sda bsar 🙂

  5. kakgee:imaginasi melampau mamanya tu haha..ekceli aku yg reka2 jak ngan baby dalam perut ni
    tE: ooo.suspen jugalah ya..dia itu 3rd J..hanyalah rekaan semata dialog kami berdua ni hehe

  6. Anna Boleyn berkata:

    heh mengidam ke kak? ;p

  7. ya hana@anna, ntahnya sampai bila tak abis ngidam ni, nak masuk 5 bulan dah 🙂

Tinggalkan Jawapan

