Salam

*
*
*
*
*
Ok juga ingatan aku ni. Kenapa aku baru tahu ini? lucu pulak sebab sudah lama ia wujud aku baru tahu dua tiga hari yang lalu. Kesian dik lho. Kalau berbisnes, inilah antara salah satu minat dan pilihan aku, produk makanan. Macam juga cendawan goreng. Rasanya jarang-jarang ada di sini. Kalau ada, hari-hari aku menyembet di sana.
Terima kasih kepada Aima dan Tengkorak Emas kerana memberi info dan sedikit gambaran tentang makanan misteri ini.
Signing Off
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

6 responses »

  1. tengkorakemas berkata:

    wah bermacam2 lagi spring potato tu, saya cuma pernah makan spring potato dgn cheese, beli di pasar malam, sedap! 😀

  2. 😀 actually kan su aku pn blom perna rasa lg…lagi KASIHAN kan..?

  3. TE:wah sudah pernah rasa..bertuah hehe
    Aima:ndapa..ada jua nanti kali durang bukak branch sini..hehe

  4. aima: salah pula aku bagi link di atas tu aiseh..ndapalah bah tu kan..
    sorri aa..peace

  5. Anna Boleyn berkata:

    hehe pernah makan sekali je spring potato ni. rasa macam biasa je. kak..gambar no 2 tu gambar apa?

  6. hana, tq singgah n komen ya.
    yang itu cendawan goreng..sedap macam sotong goreng…arr.sedap lagi hehe.

Tinggalkan Jawapan

