Salam
Sebenarnya di kampung bukan tidak dapat buka blog langsung. Boleh. Cuma komen dan blogwalking saja gak bisa bung.
Kepulanganku di hujung minggu nantinya akan dimulai dengan membuat entri tentang CARANG KULINA. Sudah sampai masanya aku berterus terang siapa Carang Kulina di hatiku. Sudah tentu panjang seperti sebuah karangan hikayat, maklumlah cerita panji. Lagipun sudah ada orang menanyakan siapa CK.
Semalam demam dan selesma. Terjangkit oleh JnJ. Kesian juga diaorang ni. Hampir berbulan-bulan tidak sakit, bila balik kampung saja terus sakit. Sekarang kononnya musim demam. Bayangkanlah aku yang tidak boleh makan sebarang ubat ini sebab mengandung. Seperti yang dinasihatkan oleh jururawat-jururawat desa. Mak aihh, macam kena cucuk-cucuk isi badan ni sebab sejuk, hidung sumbat uuuh nikmatnya. 4-5 bulan juga sejak morning sickness tidak pernah lagi kena demam selesma. Syukurlah, sekurang-kurangnya dapat berehat di kampung. Tapi terpaksa suruh Abah JnJ balik setengah hari sebab langsung tidak dapat jaga JnJ hari ini.
itu saja. oh! ada award@tag…terimakasih nanti aku bikin ya TE dan Azura!
signing off
Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

5 responses »

  1. diana berkata:

    nak tau jugak ape makna
    carang kulina tu..
    hehhe

  2. sizuka[Izzati] berkata:

    whoahhhh.sape CK di hati sis?:D

  3. Pencacai Alim berkata:

    bykkan mnum air suam..

  4. Anna Boleyn berkata:

    hye mamaJNJ, ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

    Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… 😄 🙂

  5. tq all..
    diana n izzati..buat masa ni kena tangguh dulu kut..hihi
    anna yq so much ya..tak sangka..anna memang menghargai pengomen..tq

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s