Salam
Gembirakah aku?..
Mesti gembira punya, kalau tidak masakan aku kemaskini lagi blog ini dan memaksa juga walaupun skrin rosak. Apa-apahal pun, tajuk di atas tu menggambarkan perasaan aku. Apa-apahal yang salah komen di blog kamurang aku minta ampun dan maaf. Bila tinggal jejak di shoutbox kamurang, kalau ada yang keterlaluan, minta maaf lagi sekali. Sesungguhnya, aku hanya mencari kawan bukan lawan dan mengelakkan untuk menyentuh hati mana-mana blogger kerana aku insan biasa, baru bertatih, tidak tegar. Nda siok kan bila baca macam tu. Terasa mama budak ni. Peace!
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

5 responses »

  1. tengkorakemas berkata:

    happy blogging kak! 😀

  2. GematriA™ berkata:

    uiks? np ja ko ni mama? happy2 lh.. jgn emo2 bah..nda siok ni!

  3. te; thanks ya
    gema; skrg tengah meng'happy'kan diri..:-(

  4. Anna Boleyn berkata:

    hana pon nak mintak maaf kat mamajnj klu ada salah and silap spnjng hana komen kat blog ni. 🙂

  5. tidak hana, akak suka kalu kamu semua komen..sangat teruja tengok komen walaupun satu atau dua kawan..betul..
    kak tunggu komen dari cik anon pulak hehe (beranilah tu kununnya…)

Tinggalkan Jawapan

