Salam

Kenapa harus aku memberatkan fikiran dengan benda-benda sebegini?, pada akhirnya aku juga yang sakit hati kan. Lebih baik teruskan berblog. Jangan fikir perkara-perkara yang mencalar perasaan. Kalau boleh aku mahu elakkan untuk membaca entri-entri yang sebegitu. Tiap orang ada kelebihan dan kekurangan tersendiri, dan itu aku percaya. Untuk mengesampingkan perasaan ini dari terus merosakkan kepala aku, layan jaklah gambar budak-budak ni. Untuk simpanan blog.
Semoga kau berbahagia!
Signing Off:
P/S AKU SUDAH SEMBUH!!
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

8 responses »

  1. sizuka[Izzati] berkata:

    nape sis?ade problem ka?btw jajang & juan ni comel gila lah.geram je.

  2. LiFe KaMi berkata:

    buat bodo je yg pnting kita happy..:)

  3. alala… tomey3 nya…
    ape kes akak..

  4. lk, izzati dan wanie: terima kasih datang singgah dan komen ya..love u all!
    bersemangat balik ni

  5. tengkorakemas berkata:

    ada apa kak?ada entri menyakitkan hati ke?hm..sabar ye..p baca entri saya hehe

  6. Anna Boleyn berkata:

    kat mana tu kak? semua pakat tido. hehe
    alaaa kak…jgn give up kay. yang penting akak happy dalam blogging.:)

  7. kat hotel hana..tq atas semangat

Tinggalkan Jawapan

