Salam

Tadi menjenguk-jenguk follower, tidak sangka nombornya unik pula : 111. Bila lihat dari follower awal tiba-tiba terlihat beliau. Hati jadi sayu. Bukan apa masa aku mula-mula berblog dulu dia selalu bagi tunjuk ajar pada aku dan sudi pulak follow aku balik. Masa aku mula buka blognya dia sudah kena tahan dan lama tidak kemaskini blog sampai aku tertanya-tanya dan aku kerap kali datang tanya khabar di shoutboxnya. Antara ingatan yang aku tidak lupa bila aku bertanyakan bagaimana cara buat emoticon dalam shoutmix/box dan beliau mengajarkan aku satu persatu bila aku tidak faham pertama kali.

Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin

Damailah kamu di sana.


Signing Off
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

8 responses »

  1. tengkorakemas berkata:

    hmm..tak sempat kenal dia huhu moga rohnya dicucuri rahmat

  2. GematriA™ berkata:

    bah.. dlu ada juga sa ke blog'nya sbg ' silent reader ' jak. terkejut pabila blog'nya lama dtinggalkan tanpa sebarang updated. terus pusing2 dalam beberapa blog yg br sa tw berita tentang'nya.

    al-Fatihah utk TTT.

  3. TE: Amiin..kalau tidak silap 17 september 2010 dia meninggal
    Gema: ya aku gitulah dulu mula2 silent reader..tapi sebab jua dia selalu datang balik ke blogku dan sapa jua aku walaupun dishoutbox jak..aku tau pun pas raya tu…
    -kalu org baik hati ni selalu ja dikenang kan..

  4. .: iEyLa :. berkata:

    Innalillah…
    moge rohnya ditempatkan dikalangan org yg beriman…amin…

  5. sizuka[Izzati] berkata:

    semoga rohnya dicucuri rahmat.aminn~

  6. Pencacai Alim berkata:

    innalillah..sakit apa?

  7. Anna Boleyn berkata:

    huhu semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang beriman AMIN~

    terkejut juga dengar berita tu. pernah join contest yang dia buat.

    btw, kak hana baru jadikan blangan tu 112. 🙂 maaf, dah lama baru nak follow. dah tak perasan kak mana yang dah follow and mana yang belum sorry..

    yang pasal hari tu, nak tau jugak ek sape blogger yang akak maksudkan. ntah2 hana pon sll komen blog dia tak. huhu

    p/s : ini ada tips sikit-

    What is the time people will usually get online? | Tips waktu sesuai untuk publish entry

  8. Ieyla & Izzati: Amin..
    Pencacai: kanser servik
    Hana: ya, last sekali dia anjurkan contest hadiah handphone tak salah akak. Pasal follower tu, takpa..hehe..kalu kak follower ramai nanti nak jadi cam hana..strategi menjawab komen hana terbaik tau, baca komen dan balas.
    rasa-rasanya mungkin pernah kot hehe..
    p/s ok, nanti akak tengok entri tu ya

Tinggalkan Jawapan

