Salam
 
 
Beberapa hari yang lalu Azura memberi aku award yang cantik ini.Terima kasih ya Azura!. 
Aku akan cuba sedaya upaya melangsaikan award dan tag lain sebelum…………..aku terpaksa bayar lagi 23 sen. Hehehehe….kamu faham maksudku kan, almaklumlah orang bergajian lambat lagi, bonus pula tidak pasti bila dibayar. Suri rumah seperti aku ini pula tiada pendapatan, jadi faham-fahamlah sendiri kalau aku menyepi tanpa khabar berita. ^_^.
Baiklah, tanpa membuang masa inilah soalan-soalan yang perlu dijawab sempena penerimaan award ini:


Beri pendapat kamu tentang blog kawan yang tag kamu —

Bagi aku, blog Azura banyak isu semasa dan info-info menarik, petua-petua dan tutorial juga. Kalau kamurang tidak percaya, cuba pergi blog dia. Boleh aku katakan, dialah teman seperjuangan blog yang paling awal aku kenali dan peramah masa aku mula-mula memasuki alam blog. Terima kasih Azura, aku hargai persahabatan itu.

Senaraikan kawan-kawan blogger lain–

-Bagi aku selain daripada follower, yang bukan follower tapi selalu datang tinggal jejak atau komen juga aku akan anggap sebagai kawan, walaupun pembaca senyap (adakah?). Tapi mereka-mereka ini menceriakan hariku, terimalah anugerah persahabatan ini dariku:
tengkorakemas –  pencacaialimHANAKakGee 
cikpuanpuput –  wani 
KAYsizukaAIMA linaRitahifazphat 
gemaTriAabgteror 
Dan semua yang datang ke blog aku, terima kasih daun keladi. Aku hargai kamurang semua ya!
 Sekian dan selamat malam
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

