Salam
Aku keliru dua tiga hari ini. Sebab iklan nuffnang langsung tiada menjengah blog ini. Aku tidak kisahkan sangat pasal BE (memang jarang-jarang pun dapat) tapi mungkin disebabkan kehadiran Google Adsense yang melekat dalam shoutbox aku tu. Aku perasaan juga blog-blog yang lain ada juga, tapi iklan nuffnang tetap aktif. Jadi aku bertanyakan pihak nuffnang dua hari lalu, baru tadi dapat jawapan. Disebabkan mungkin sulit, aku tidak dapat berkongsi jawapan tersebut. Atau jika aku kongsi adakah nuffnang akan mengenakan tindakan tatatertib pada blog aku (aiseh!). Jadi makanya aku cadangkan kepada sesiapa yang mahu tahu berkenaan hal ini silalah bertanyakan terus kepada pihak nuffnang ya. Sekarang ini, Google Adsense sudah hilang dari shoutbox aku. Tidak pasti kalau ada balik esok lusa. Tunggu sajalah. Apa-apapun, terima kasih Nuffnang!

Kepada sesiapa yang arif berkenaan perkara ini, amat dialu-alukan berkongsi info ya.

Sekian
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

