Salam
Untuk mengurangkan isi senarai semak yang memberatkan pembukaan blog ini, aku merasakan inilah masanya untuk aku menjawab tag award daripada kawan-kawan blog sekalian. Aku akan menggabungkan award ini.

1-SO CANTIK AWARD
-Award daripada Azura. Terima kasih diucapkan kerana sudi memberi award ini.

Tugasan penerima award
1. Berikan satu nickname untuk pemberi award ni.
Azura

2. Ucapan untuk pemberi award
Semoga dapat mencapai impian dan cita-cita dalam hidup ya Azura.

3. Berikan Nama 6 artis yang kamu minati
Maher Zain, Sami Yusuf, Outlandish, Rhoma Irama (serius), SO7, Padi
 
4. Beri award kepada 10 rakan blog atau follower
hanya mampu tag dua blogger saja. Maaf.
 

ritawholovepurplejustlikeme
tengkorakemas


2. 2 L.O.V.E AWARD
-Award daripada Lina dan Cath. Terima kasih ya!
Tugasan untuk penerima award
1. Siapa orang yang korang paling sayang?
-Keluarga
 
2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
-Mereka lebih memahami aku daripada orang lain
 
3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

-Aku mahu buat yang terbaik untuk kamu (simpan dalam hati saja, sampai masanya nanti semuanya akan baik-baik saja)

 4.tag kat 15 orang blogger 
hanya mampu tag 5 blogger saja ya


3. BEAUTIFUL BLOG
-Award ini daripada en. Gema. Terima kasih sekali sebab menyenaraikan blog ini sebagai penerima award.

Tugasan untuk penerima award
1. berikan 1 nickname utk aku [pemberi award]
-gema @ neil
 
2.why????

-memang nickname dia bah itu

 

  3. berikan ucapan kpd pmberi award…

-ada lori ada bas, lain hari aku balas

 

4. senaraikan  artis/band yg kamurang minat..

-sama seperti award pertama di atas

 

5. tag blog lain untuk diberikan award:-

-maaf betul-betul tiada idea untuk tag siapa lagi, mungkin lain kali


kepada yang terbaca entri, aku beri award ini untuk kamu ya
!


Rumusan : 2 Cantik dari Azura & Gema, 2 Sayang dari Lina & Cath…nda begitu??

Sekian.
 
Salam Jumaat
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

