Salam
Ilustrasi di bawah sama sekali tidak menggambarkan aku dan JnJ. Cumanya ini yang terbaik terhasil dari jari-jemari kebas dan tua. Ya, aku sudah 31 tahun. Apa-apahal pun, entri ini berkenaan corak tidur Juan dan Jajang. Aku akan tidur selepas diorang tidur (mestilah kan, ndakkan mau kasi biar durang u a u a sana sini masuk keluar bilik tiada berteman). Abahnya?, orang kerja pula. Mestilah tidur awal. Kami yang menganggur anak beranak ini tidur lewat pun tidak apa. 
Magnet = magnet
Kepet=Ketiak
Aku pun hairan. Hari-hari kalau diaorang tidur pada malam hari memang sopan dan mengikut etika tidur yang betul. Bila saja besok pagi aku bangun mesti diaorang ini melekat di ketiak aku macam magnet. Bantal dan selimut entah ke mana. Apa yang istemewa dengan kepetku ini haaaa????.
 
(nda payahlah kasi besar, guna kamera murah, kamera yang mahal sikit RM50.00 tu kena cas. Ohya ini lakaran pada malam hari dan siang hari, diingatkan yang gambar kedua itu bukan hantu Kak Limah ya tuan puan ;-P. Rambut Juan pun terpanjang sedikit, malas mau edit lagi terlanjur guna pen)
lagu latar entri Tamally Maak-Amr Diab. Sungguh tiada kaitan langsung.
Sekian.
p/s mau bodek Abah JnJ beli mesin pengimbas…lalalalalalalalalalaala
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

