Salam
Sekali lagi teknik penggabungan award di dalam satu entri aku gunakan untuk menjimatkan masa dan tenaga. Maklumlah sudah semakin sarat mamabudak ini.

Aku dapat award ini daripada tengkorakemas. Terimakasih atas award ini. Sesungguhnya aku tidak tahu untuk mengulas tentang keprihatinan dan keresponsifan aku dari segi apa. Yang pastinya, aku ambil tahu juga perkara-perkara yang berlaku di sekelilingku, isu semasa, isu dalam negara atau luar negara dalam bidang sosial, politik,agama dan ekonomi daripada aktiviti blogwalking. Seperti juga TE, aku akan terus menunjukkan rasa prihatin dan responsif ini melalui komen-komen di blog kamurang, jika keadaan mengizinkan, maklumlah dengan menggunakan talian jalur lebar, segalanya mungkin. Atau ada keadaan-keadaan lain yang menjadi aral, kadang-kadang terpaksa menunda kunjungan ke blog kamurang.

Aku hadiahkan award ini kepada semua follower dan pengunjung yang sudi melawat blog ini.

Award kedua daripada Neil:
1. apa nama blog serta kenapa pilih nama tu?
 theworldofcarangkulina.blogspot.com
Sudah dijawab dalam award sebelum ini. Jika berminat klik saja sini.

2. blog favourite anda yang selalu anda terjah?
Blog kawan-kawan yang mengenali diri ini 😛

3.kenapa suka blog dia?
Suka pergi baca-baca, komen-komen apa yang patut, macam satu kemestian, 
walaupun bukan hari-hari

4. apa yang anda suka pasal diri anda?
Suka menjadi diri sendiri


5. tag 2 orang blogger untuk award ni.
Semua yang membaca entri ini dan follower-follower TWOCK 
Award seterusnya juga daripada Neil :

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang
Keadaan Juan di sekolahnya, sentiasa nda tenang hati bila dia di tangan orang lain….huaaaaaa

2. Apakah nama samaran anda ??
untuk blog ini mamajnj

3. Senaraikan 3 nama yang anda sayang ..?
Samsuri, Syazwan, Syazharina dan tambah lagi seorang yang masih dalam perut ini 🙂

4. Panggilan untuk si dia ?? 
Bang dan bukan Yank Wali Band

5. Hadiah yang diimpikan dari yang istimewa ??
tiada apa-apa, cuma kasih sayang yang berterusan, InsyaAllah

6. Blog mana yang paling suke visit..??
  Tiada pengkhususan
3 lagi Award dihadiahkan oleh Neil dalam entri yang sama :


Errr..berapa banyak award daaaa…

Sekian.
P/S : PENGUMUMAN: Aku terbaca tadi di blog kawan mengenai cara anak-anak ditidurkan di TASKA. Hati aku pedih melihat gambar dan mengenangkan kanak-kanak yang dilayan seperti itu. Hati aku terbakar bila mengenangkan jika sekiranya anak-anakku juga dibuat begitu. Mohon perkara ini dipanjangkan dan dilaporkan kepada pihak berwajib!!!!
Sila ke blog Noor Azura untuk cerita lengkap.
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

