Salam





Sekali lagi aku mencuba nasib untuk menyertai contest si Gadis Bermata Coklat. Terima kasih untuk Aima sebab tag aku untuk contest ini. Peluang untuk memenangi RM100 akan menanti pemenang contest ini.


Terus kepada syarat-syarat penyertaan:
1. Menjadi follower blog Gadis Bermata Coklat
2. Letak banner contest di sidebar sepanjang contest dan pautkan ke blog tersebut
3. Buat entri mengenai contest dan berikan idea hadiah yang diingini sekiranya memenangi RM100 dengan ayat yang simple.
4. Tag 5 lagi kawan blogger untuk menyertai contest ini.
5. Tarikh tutup penyertaan : 1 MAC 2011


Sekiranya aku menang contest ini, aku mahukan pakaian bayi sempena kelahiran 3rd J.

5 Rakan blogger yang aku tag ialah:

tengkorakemas (seperti biasa :-))
GematriA yang ada chatroom (waaaajib)



inilah gambar yang dipertaruhkan:

(sila jangan ketawa, minuman itu menunjukkan gambar ini cool, yakah?)

Aku hanya mencuba. Selamat berjaya kepada rakan-rakan yang ditag ya!

Sekian


About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

