Salam.

Hai Blog

Aku jumpa ini dalam almari di kampung. Daripada menjadi makanan anai-anai, aku rasa aku patut terbitkan di blogku yang tidak seberapa ini, untuk tatapan diri sendiri dan juga kamurang yang berminat. Masa ini memang gila Blues untuk Aku, dan masa ini (masa bujanglah wei), aku suka tengok lelaki rambut cam watak ini (pengaruh j-pop dulu) contoh Masanobu Ando (entah betulkah ejaan itu, malas mau google sudah). Di sebalik kesibukan untuk komitmen sepenuhnya dengan Jannah serta BF, aku usahakan juga untuk terbitkan hasil karya yang memang banyak kekurangan ini. Bukan maknanya terbitkan jadi buku komik ya. Di blog saja, untuk suka-suka. Lucu juga bila baca balik 😛
Tajuk tak boleh blah!
Ada Apa Dengan Toya?, Single and Desperate….
hehehhheeee….layaaaaannnnn
akan datang ya..akan datang…
Sekian.
p/s memang serabut, banyak notes di sana-sini, stroke hampaisss, jalan cerita ke laut, bahasa campoq-campoq…yang sadisnya, masih guna pensil lagi, malas mahu lukis balik guna pen, sebab kertas A4, 70gm, memang rosaklah kalau edit lagi..huhuuu..
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

