Salam

Hai blog

to be continued~  つづく・・・

Permulaan sahaja. Baru tadi jumpa tools yang buat aku teruja (lagi). Aku rasa inilah benda yang ingin sekali aku buat dari dulu, cumanya tiada kesempatan, pengetahuan, pendedahan mendalam. Harus diingat bahawa tujuan aku menerbitkan komik/kartun atau apa saja yang kamurang panggil bukanlah untuk dibangga-banggakan. Hanya suka-suka sahaja ya. Enjoice! bilang-bilang si Neil.
Kasihan betul aku pada diriku sendiri sebab baru kenal Paint Tools SAI dalam usia yang sebegini lewat (baru 32 pun, pun?….sudah 32 kau rasa diri kau masih muda?, layaklah engkau ini dipanggil makcik 😛) YA AKU SEDAR……
uda tukar gambar kepada yang bershawl (pepel lagik! :-P)
tajuk tu shazana, terinspirasi dari nama syazanna
Rasanya aku lebih mesra dengan PTSAI daripada tools yang lain. Senang difahami. Teruja bangeeeettt!!
Ohya, aku tetap dengan komitmen PE & PS….yang tidak tahu sila rujuk entri lama-lama (kalau berminatlah). Keluarga tetap jadi keutamaan (daripada blog, maksudku).
Bunga telur???, emmm…..belum ada order…..
Sekian…..
p/s つづく・・・ teringat cerita MAERO ATTACK..asal jak keluar tulisan tu mesti kami semua histeria sebab bersambunggggggggg………..
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

