Salam





Hai Blog!

Gambar dulu baru cerita. Ada dua benda yang ada dalam fikiran aku sekarang ini yang amat mustahil aku dapati kalau tidak kerja. Ya. Mula-mula hari itu teruja mahu breastfeeding Jannah, kononnya mahu belilah pam yang bagus. Macam Medela Harmony (itu yang paling murahlah). Bila pula jumpa Paint Tool SAI, nah kau terus jadi dua pula wish list tu. Bagus-bagus satu saja sebelum ini. Aku tidak pasti sama ada mahu beli pam dulu atau pen tablet dulu bila dapat gaji pertama nanti. Yang pastinya, aku kena bayar pinjaman pelajaran yang sudah lama aku tangguhkan. Tidak pasal-pasal nanti kena cari pula sampai di blog dan muka buku ;-p (tau takut)…


Tapi kan, kebajikan anaklah sepatutnya yang perlu diutamakan. Demi Jannah, aku kena tunggu juga gaji kedua, ketiga, keempat atau seterusnya untuk beli pen tablet itu.

Ngomong-ngomong, bila ya kawanku itu suruh aku turun kerja??????


Sekian

P/S kami di kampung……yeyeeee cuti sakan weh
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

