Salam

Hai Blog!


Pagi nantinya, atau tengahari nantinya kami akan balik kampung. Seperti yang sudah diwar-warkan dalam entri sebelum-sebelum ini AbahJnJnJ tersenarai dalam carta retis  finalis untuk menghadiri kursus di KL atau Selangor (Jujurnya aku belum tanya lagi lebih jelas, sebab bila dia bagitahu, aku jadi lemah. Bukan apa, bab-bab balik kampungberangkutambikbajulipatbajumasukbegbesaruntukimaorangbelumlagisabunsabunanberusgigisusupampessegalasebabitulahakuupdatesuboh-subohbutaini.Kan.

Sedang mengemas sambil menyambungkan internet yang sebentar ada, sebentar tiada, muncullah ilhamku untuk merealisasikan hasrat yang terbuku di hati selama ini. Yalah kan. Sampai bila mahu duduk bawah tempurung, tidakkan selamanya jadi khayalan dan impian itu sepatutnya jadi maujud dalam hidupku di hari mendatang. InsyaAllah. 

Jadinya impian yang aku maksudkan akan aku perincikan tujuannya, akan aku rancang pengendaliannya, akan aku selami masalah-masalah yang mungkin akan timbul nantinya, di kampung. Kerana aku tahu untuk memulakan sesuatu pekerjaan bukannya boleh direalisasikan tanpa persediaan-persediaan di atas.

Inilah yang aku maksudkan : Jemput Masok
Harap-harapnya tidak berhenti separuh jalan.


Kami.Orang.Kampungan



Sekian.



p/s berjaga weh sampai lewat gini, besok mesti mamai-mamai……..ndapa,ndapa…harap-harap berbaloi jua……dengan IzinNya…InsyaAllah, Aminn..

p/s 2….sabar jaklah kamurang dengan link retis tu 😛

p/s 3…nama anangsue macam nda komersilkan, ala-ala kampungan gitu… 😀
About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

