Salam

Err..macam janggal sebab tidak boleh sebut hai blog haha. Tapi wordpress boleh dikatakan blog juga kan? Betulkan jikaku salah ya, aku masih belajar.

Sebenarnya sudah lama aku berkeinginan untuk menukar blog kepada wp, tapi belum berkesempatan. Untuk masa ini aku biarlah guna yang tidak berbayar. InsyaAllah yang berbayar itu akan difikirkan kemudian.

Sebab lain, ada sesuatu yang berlaku semalam tapi aku belum bersedia untuk bercerita di sini. Untuk kamu yang suka, untuk kamu yang sudi baca aku tetap akan ikuti blog kamu ya. Buat masa ini masih banyak yang perlu aku belajar. Tengok keadaannya sekarang ini pun sangat tidak menawan hatiku, apalagi hati orang yang membacanya. Nantilah andai umur panjang esok lusa aku akan perbaiki lagi blog ini.

Itu saja mungkin…..

Sekian

notakaki: sangat janggal…….memang sangat janggal….

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

16 responses »

  1. Kay Masingan berkata:

    hye dunisicarangkulina…wordpress memang bagus. byk plugin tu. ba, nanti2 ada rezeki, baru tukar p domain sendiri….

  2. tengkorakemas berkata:

    pon pon…TE datang ni hehe..

  3. Alfisah Sabri berkata:

    apa ni mama jnjnj??? ini ka wp…owhhhh

  4. GematriA™ berkata:

    bha3.. faham sa..
    wah! ada bau bau mau guna domain ni!

  5. Lina Marley berkata:

    aik..pinda napa donk..mcm aku pun nda biasa pla komen2 wp..tecari2 td tempt komen..haha..

  6. puanbee berkata:

    ok jugak pakai wp pun , blogspot sue kenapa ?

  7. cda berkata:

    elo..elo..sni lak mama jnj ni..hehehe

  8. puanbee berkata:

    blogspot dan wordpress sama2 blog , cuma blogspot lebih senang faham nk guna kan

Tinggalkan Jawapan

