Salam

Hai Blog!

Mencari-cari mood untuk kemaskini blog, sebelum ingatan-ingatan tentang hari raya tahun ini makin mendap dalam lumpur masa. Masalah terjadi bila charger pula terbakar buat kali ketiga atau keempat sebab bukan charger original. Aku pening sudah mahu cari di mana charger untuk aspire one ni. Jadi sekarang dengan menggunakan bateri yang tinggal 40% aku gagahkan diri buka laptop, update apa yang patut di blog dan tumblr sebelum habis bateri. Banyak lagi gambar-gambar raya tapi hanya ini yang sempatku transfer di henpon dari henpon Abahjnjnj.

Suasana raya kurasakan kurang meriah tahun ini. Entahlah kenapa. Lagipun mood mau bergambar sangat kurang. Apalagi gambar-gambar JnJnJ. Sayang betul. Ditambah lagi dengan kamera henpon yang kurang berkualiti hasilnya, bilalah dapat perbaiki kamera yang betul-betul kamera itu. Doa sajalah ada rezeki dapat kerja dan bantu AbahJnJnj. Kami ini bukannya orang senang….

Kalau dapat charger baru InsyaAllah aku upload lagi gambar-gambar raya ya DSCK. Banyak lagi, gambar majlis hari lahir Juan dan gambar jalan-jalan, tapi belum sampai masanya….

Itu sajalah, yang lain ditumblr saja. Nanti akan blogwalk kalau ada masa….

Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s