Salam

Hai Blog

Seperti yang ditunjukkan dalam lukisanku yang dari dulu kononnya mau disiarkan (6 bulan lepas ), anak panah berwarna kuning itu, adalah model handphone K8OOi yang diwariskan kepada aku setelah banyak tangan yang guna. Maksudku kawan kepada adik ipar aku jual kepada dia dan AbahJnJnJ beli daripada adik ipar aku dan akhirnya bagi kepada aku. Aku suka handphone no sebab kameranya jelas dan sound besar gedabak. Tapi tidak dapat support wordpress bukan macam dulu masa blogspot aku boleh update lagi entri guna handphone ini.

Jadi sekarang mungkin sebab sudah lama, walaupun sudah beli bateri baru hari itu, walaupun bateri ok, tapi sekarang ini full charge pun boleh off sendiri. Mau melekat juga dengan charger baru hidup. Tapi maknanya tidak boleh online guna laptop lagi sebab kena pasang usb di tempat yang sama usb charger dipasang.

‘Sigh’

Itu sajalah.

Sekian

kami.orang.kampungan

p/s: abahjnjnj bilang mau bagi nokia e71 dia punya sama aku, tapi sebenarnya aku pakai dia punya henpon tu kalau berjalan seja sebab henpon satu ni mati-mati…..kalau pakai itu memang nda kuat tarik line sini…aduihh..

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

