Salam

Hai Blog!

Hari ini 02.11.2011 kan, kan? patutnya semalam lagilah aku mengemaskini blog ni. Tapi semalam sampai ke tadi siang dan sambung ke malam tadi Nur Syazannaku demam. Paling panik aku kalau sudah sampai 38 lebih demamnya. Aku perasaan juga tiap kali dia mau naik bulan mesti sakit. Kalau tidak demam, selesma dan batuk. Tapi memanglah juga kan kalau balik kampung. Mungkin sebab habuk di kereta atau ada virus-virus selesma lagi melekat ni dalam kereta. Buat andaian sendiri saja.

Banyak betul mahu cerita pasal perkembangan Syazanna (kini aku mahu membiasakan memanggil mereka-mereka ini dengan nama penuh). Tapi bateri ‘lemah’ pula. Jadi besoklah saja di kemaskini. InsyaAllah 🙂

Aku akhiri dengan ini:

fokus Syazanna yang bermuka lemah..andu..jan peduli mamanya tu

anduuu

Pagi ini, yakni masa aku taip entri ini demamnya sudah turun. Alhamdulillah. Tapi selagi tonsilnya tidak baik mungkin demam itu akan datang lagi….

 

bersambung….

 

 

Sekian

kami.orang,kampungan.

 

p/s lama sudah ndada gambarku di blogku ni…..semua gambal-gambal kiutku sudah kupindahkan ketumblr ah ah ah ah ah

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. Puan As berkata:

    aku pun kalau di blog taip nama penuh si mira, Amira. supaya biasa..sebab kita kasih nama Amira (ketua wanita/puteri) jadi kalau panggil Mira saja nda da makna.

  2. anangsue berkata:

    iya.. aku mau cubalah ni as..mau mula cuba panggil juga di rumah ni

Tinggalkan Jawapan

