Salam

Hai Blog!

Aku bilang hari itu mau buat entri demam kan?. Nah lupa sudah, nanti tangguhlah lagi sebab mahu google lagi copy paste untuk rujukan aku juga nanti.

Aku menerawang tadi cari fesyen-fesyenlah kononnya, terjumpa pula blog ni :

Nda suka ngan kamera henpon abahsnsns ni..kalau siang ja terang..kalau malam atau dalam bilik memang pecah-pecah. Mau trade in lah

Gambar yang sangat buruk di atas ini menunjukkan apa ar orang panggil ni, long dress kah, aku pun tidak pasti, maklumlah kan orang kampungan cam aku ni baru belajar berfesyen, terima kasihlah Google sama LinaMarley ada juga ajar aku sikit-sikit. Terutamanya pasal Vintage haha Lina kau ingat tuh aku tanya kau pasal Vintage??.  Aku beli ini di Bundle Inanam sebab kalau mengandung memang tidak suka pakai baju maternity ni. Ada teringin juga membeli tapi, baik aku fikir keperluan dan kehendak anak-anak daripada kemahuanku sendiri hehe.  Masa pergi sana memang sangat teruja sebab banyak baju-baju macam ini yang dijual dan murah-murah lagi, sangat puas hati. Bukannya buruk sangat pun. Berbaloi dengan harganya RM15 sehelai, beli banyak bolehlah kurang RM13.00.

Lepas tengok gambar paling atas itu, aku berfikir juga untuk pakai balik baju ini (aku panggil baju sajalah).  Aku mahu juga buktikan pada diri boleh pakai baju panjang walaupun aku bfkan si Syazanna ini. Jadinya perancangan esok mungkinlah aku tidak bawa jeans. Tapi syaratnya kena pakai baju yang sesuai jugalah inner sebab senang bfkan Syazanna.

Masa mengandung memang aku kurang ada gambar sebab tengok diri aku sangatlah tembamnya ya, tapi sebab mahu simpan juga di belog ini aku papar jugalah haha. Tapi ada syaratnyalah bila tengok mak buyung di bawah ni arr:

SILA JANGAN KETAWA KUAT-KUAT ORAIIITTT!!!

ini bukan iklan ubat kuruskan badan ea, ini masa pregnant Syazanna itu hari...hahahahaha....chubby beb

kurus sudah bah pulak haha

Ok itu saja kali.

Taqaballahu minna wa minkum

Selamat Menyambut AidilAdha semua

Mohon ampun dan Maaf kepada kamurang yang pernah terasa hati. Sesungguhnya aku insan biasa yang tidak terlepas daripada terlepas kata.

Salam Damai

Sekian.

kami.orang.kampungan

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. Lina Marley berkata:

    aku suka tingu gmbr mu angkat Jannah, ngam..gambar satu dan dua mengingatkan aku Bunga ku yang pantang d kasi pkai sluar jeans, trus tangan masuk ke poket mcm yg ko buat tuh..hahaha

  2. anangsue berkata:

    ya ampun lina…. aku tingu kalu urang cute2 jak pregnant cam kamuranglah..tapi kalu aku ni bidak bah muka bulat hahaha.. eh aku suka gambar seluk poket …kalu nda cekak pinggang hahaa

Tinggalkan Jawapan

