Salam

Hai Blog!

Baru perasaan masa belek-belek kad ketiga-tiga J @ S yang sebelum ini aku abaikan. Apalagi, bila orang tanya, berapa berat anakmu, aku main hentam saja jawab 2.9 lah, itulah inilah. Padahal aku salah.

Darimana fakta bahawa si Nur Syazanna itu beratnya 2.9?, sebab aku ingat ada menjawab pada seseorang yang aku lupa (mungkin jika rujuk di fesbuk pun tidak akan berjumpa). Itu masalahnya. Aku ini PELUPA.

Jadi untuk mengingatkan diriku sendiri, manalah tahu ada J yang seterusnya, atau S yang seterusnya (InsyaAllah), aku ada rujukan macam ini:

 

Manalah tahu kan muncul pertanyaan seperti ini:

“berapa berat anakmu yang baru lahir? samakah dengan berat anakmu yang dulu?”

dan tidaklah juga aku menjawab seperti orang linglung seperti ini:

” aahh.. mungkin si Jannah kali 2.9 ah, atau 3.2 atau 3.5??”

Perasaanlah kau ini…..

TERIMA KASIH PHOTOSCAPE!

Sekian

kamiorangkampungan

p/s patut aku lebih kreatif dari ini, tapi ruang kekreatifan aku karang ini belum dapat diteroka sepenuhnya. Mendap buat seketika

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

