Salam

 

Hai Blog!

 

Hari ini sejak pagi sehinggalah ketibaan AbahJnJnJ, kesabaranku agak tercabar. Agak tergelincir juga sebab kedua-dua mereka ini dapat cubitan ‘mesra’ daripada aku. Kedua-dua anak ini, Syazwan dan Syazharina buat aku angin sepanjang hari, mana tidaknya aktiviti bergusti saja sampai aku kelam-kabut leraikan mereka berdua. Bayangkan Syazwan yang walaupun kurus itu buat setongkol pada Syazharina. Tensi aku. Sabar sajalah jiran sebelah dengar aku jerit larang mereka bergaduh.

 

Bayangkan jika Syazanna juga ambil tempat, ikut-ikutan bergasak dengan mereka. Putihlah rambut aku semua ni dalam masa yang singkat. Adeh….. 3 lawan 1 bah.

 

Aku rasa cabaran cuti sekolah yang aku maksudkan baru saja bermula.

 

 

Ahhhhhh…..aku harap AbahJnJnJ cuti hari-hari……

 

 

Anak-anak, esok sila beri kerjasama ya

 

 

 

Sekian

 

kami.orang.kampungan

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. kay masingan berkata:

    sabar sajala kan mama…anak2 aktif memang mcm tu..

Tinggalkan Jawapan

