Salam

 

Hai Blog!

 

Ini percubaan pertama mamabudak berusia 33 tahun pada Disember ini (Tarikh rahsia). Maka janganlah di ketawakan sebab rupanya yang begini.

 

Komen Syazwan:

 

‘Mama, mama Juan suka ‘lasagna’ ini, sebab rupanya buruk, buruk tapi sedap!’

 

*Pengsan aku ketawa okeh!.

 

Dia kalau nampak jenis-jenis masakan/makanan begini mesti cakap Lasagna sebab kartun Garfieldlah ni yang suka makan lasagna juga.

Cheh, Lasagna lah sangat kan Juan.

 

Muahahahahaah!

 

Bahan-Bahan

Telur 2 biji

Susu cair separuh

Roti paun (hek hek hek), aku pakai jenama southern

Roti Jacob Hi Fibre

Gula 3 sudu

Kuali

Kismis

Hiasan yang sepatutnya demi untuk menggoda budak-budak ini makan (contoh wafer stick)

Piring kaca hadiah dumex (hek hek hek)

Bahan yang tiada (sepatutnya ada) Esen vanila

Seterusnya macam biasalah main jath-jatuh saja, tunggu 5 minit, masaklah. Aku tiada pengukus, jadi guna kuali saja bebeh. Sebab rupanya buruk, aku koyak-koyak saja roti paun tuh dan tabur roti jacob atasnya

 

Oklah.

 

 

 

 

 

NAMA: PUDING ROTI BREAKING DAWN (HEK HEK HEK)

 

 

Sekian

 

kami.orang.kampungan

 

 

p/s aku 33 tahun eh? napa kurasa cam masih 20-an…har har har har

p/s 2 -walaupun ada roti jacob, aku tetap team dewad ya hehee

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

4 responses »

  1. kay masingan berkata:

    nampak sedap jg if tengok gambarnya. ok lg ko pndi buat kuih, saya goreng pisang ja saya tau…

  2. Lina Marley berkata:

    hambui..puding roti breaking dawn..haha..pngaruh mastercep la tuh..haha

Tinggalkan Jawapan

