Salam

Hai Blog!

Syukur Alhamdulillah ya Allah, Engkau kurniakan kepadaku permata-permata indah dan teman hidup yang sebegini indah dan membahagiakan. Engkau beri aku peluang untuk bernafas lagi sehingga hari ini menyaksikan betapa anak-anakku telah membesar dan juga pasangan hidup yang paling memahami diriku. Menampanku saatku akan jatuh tersungkur, menyeka airmataku saat ia mengalir dan hampir meluluhkan semangatku agar terus berjuang menongkah arus hidup.

Kamu selalu ada, walau getir ujianNya kita masih bersama dan aku masih cuba untuk berdiri teguh menanganinya. Sedangku tahu dugaan yang Engkau berikan masih sekecil zarah tidak setanding nasib insan lain yang lebih menderita, kerana itu aku bersyukur padaMu ya Allah.

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

Ohya, aku sudah 32 tahun hari ini, untuk simpanan belog. (Gambar Google ni bukan aii)

Satu harapanku pada diri sendiri ialah dapat membuang kalau tidak semua tapi hampir separuh kenegatifan dalam diri. Susah beribadah jika hati sentiasa kotor dan penuh dengan amarah tanpa sebab.

InsyaAllah. Amin…

Sekian

kami.orang.kampungan

p/s tarikh published entri yang tertera ialah 12 Dec. 13 Dec sebenarnya, malaslah aku cari mana setting tarikh ni.

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

4 responses »

  1. Puan Azmah berkata:

    Happy Birthday Anang!!!
    *putihnya kulit anak-anakmu ni bah*

  2. Lina Marley berkata:

    happy birthday nang..eh napa aku nda terperasan ko birthday aa..padahal kita smlm dan ari2 sblumnya pun curchat jg..haish..apa punya kwn aku nih..

Tinggalkan Jawapan

