Salam

Hai Blog!

Bikin banci (benci) sebenarnya pernyataan macam tajuk di atas tu kan. Hahaaa. Tapi ikut oranglah. Kalau pernyataan itu keluar daripada mulut orang yang kau tidak suka, maka kau rasa itu menjengkelkan, kalau pernyataan itu keluar daripada mulut orang yang kau suka, maka kau boleh anggap itu lucu.

Bagi aku, selama-lama aktif dalam dunia laman sosial ini (yay), aku rasa itu lucu. Aku anggap itu kersaskatikan yang penuh nada gurauan, aku boleh terima. Serius ni!.

Eh apa juga yang aku ada kamu tiada nih?

Ini bikin lapis dalam almari pakaian, kabinet dapur dan lain-lain. Gila ah aku ni kebaru-baruan masuk Cosway ka apa?

Sandi bah bilangmu, yang ini pun mau dibengkekkan hahaa

Beli mainan lagi untuk Syazwan dan Syazharina memandangkan kali terakhir membeli ialah pada 2-3 bulan lepas, itupun angkang sudah. Lagipun tanah liat ni bagus untuk menjana kemahiran berfikirnya menggubah bentuk.

Sempat jumpa adik lelaki yang bekerja di City Dept CM, di luar bahagian cadar kalau tidak silap. Dia lepasan STPM. Kesian juga tengok dia macam penat. Katanya kerja dari 9 pagi sampai 10 malam. Tapi ngamlah begitu, dia rasa juga untuk mendapatkan duit, kena kerja. Kalau kamurang pergi sana, cari jak jejaka ala-ala korea di situ dan ringan-ringankan dompet beli barang yang dia jaga tuh ah ah ah.

Sekian

kami.orang.kampungan

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

9 responses »

  1. aima berkata:

    aku pun konon terfikir mau beli jg playdoh tp takut c danish memutik aduh!

  2. nonny berkata:

    sweet jak corak polka dot tu hehehe.. 🙂

  3. Lina Marley berkata:

    Aku ada lauk payau masak kicap..kau ada?? hahaha

  4. paling la bawah sekali tu kak~

  5. kak, tanpa kau sedari aku ahli hawaii five. haha ;P

Tinggalkan Jawapan

