Salam

 

Hai Blog!

 

Dilema sekarang nih. Tapi tidak berapa dilema jugalah. Suam-suam kuku seja.

 

Coba lihat gambar di bawah ni, agak-agak sesuaikah warna oren dengan hijau tua ni. Aku tiada masa mahu keluar mencari lagi memandangkan AbahJnJnJ mungkin akan sibuk sebelum Jumaat balik kampung. Jadi minta tolonglah, siapa yang terlimpas di blog ini, adakah sesuai begini?

 

Aku tiada baju kurung ‘paling baru’, ini saja. Lagipula pasmina aku yang diulangpakai 2 purple, 1 oren, 1 hitam itu saja yang ada.

 

😛

 

 

Sekiranya tidak berapa ngam, maka alternatif yang aku ada suruh AbahJnJnJ yang beli sana MUIS, heheeee…

atau

 

Pakai dengan pasmina warna hitam itu jugalah.

 

 

atau

 

err, beli di Kota Belud jaklah, mungkin ada di Kedai Jawa atau The Gulams, atau  Kedai Haji.

 

Eh Melampau juga aku ni kan. Maaflah, mengada-ngada pula.

 

Agak kekok di situ.

 

 

Sekian

 

kami.orang.kampungan

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

4 responses »

  1. aima berkata:

    aku nda berani komen..sebab tiada kain mu tu di dpn ku hu hu tapi aku mmg ada dlm planning jg buat baju ijauku match sm oren..sebab buah limau tu d luar dlmnya oren cantik ja pun di tingu..kan?kan?kan?

  2. nonny berkata:

    kalau ko google orange and green kan, smart² combination oren+hijau.. i like! tapi, agree with aima (hi aima).. kalau tidak nampak depan² susah mo cakap ngam ka tidak..macam banyak betul port cari barang bagus d KB.ada colleague sy dr KB..adaaaa jak brg yg best² (sandals,blouses,kain) dia beli.kalau tanya beli d mana..KB.mau pegi KB lah hihi

    • aku sebenarnya belum puas round kb kalau balik, gari seja urang kb, kalau dulu2 bujangan seja, tapi mesti banyak yang baru2 sudah kan…nama-nama yang aku sebut tu kalau berlama-lama situ pasti jumpa sesuatu yang menarik hati, jom p kb 🙂

Tinggalkan Jawapan

