Salam

Hai Blog!

Hari itu aku tertanya-tanya bila jumpa keyword search yang datang ke DSCK seperti bulatan merah di bawah:

Bila buka saja, rupanya macam ini. Setahu aku, WP tiada dashboard yang macam blogspot, yang ada senarai kemaskini terkini semua blog yang diikuti (jika ada pun, aku tidak tahu). Jadi untuk mengetahuinya aku kena rujuk pada bloglist yang tersenarai pada sisi blog ini. Tapi yang kelihatan macam dashboard di gambar atas tu aku tidak follow. Belum berapa memahami WP sebetulnya

Bila tukar theme ala-ala TUMBLR ini, rupanya kena klik TENTANG DSCK baru nampak senarai blog yang aku ikuti. Rasa kesal juga sebab tukar. Tapi bersemangatlah bila mengadap blog dengan rupa yang baru, mungkin tidak berapa disenangi pengunjung, tapi aku selesa juga begini.

Jadi dengan penerangan gambar di bawah, kononnya entri aku itu termasuk dalam senarai tulisan terbaik lah kiranya. Kembang kuncup kurasa hidungku sekejap. Tapi tidak pastilah apa maksudnya cuma bila dipapar sebagai salah satu ‘tulisan terbaik’ sedangkan isinya suam-suam kuku begitu, haruslah aku kembangkuncup kan? Teheee….

Jadi kawan-kawan, ayuhlah bertukar ke WordPress, mudah, semuanya sudah disediakan, tinggal tukar ikut suka kita saja. Tapi memang sangat berbeza dengan blogspot. Walau banyak kekurangan, contoh tidak dapat letak iklan, liplapbigbang segala tapi kau letak sederet gambar pun aku rasa blog aku ringan, senang load. Pendapat akulah.

T_T (Tulisan Terbaik?) HAHAHA

Sekian

kami.orang.kampungan

p/s kaaaaan kubilang, hatinya tak tahan…mereload juga akhirnya..hua  hua huaa

Advertisements

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s