Salam

Hai Blog!

Ada dua orang kata  heroin macam ada iras muka aku lah HAHA!.

Sebenarnya, Heroin AADT pada mulanya free hair. Maklumlah dulu-dulu kan, kalau tidak silap tahun 2003 aku mula merangka watak-watak ini. Haruslah ada cover yang sedikit ‘hebat’ kata orang. Kalau tidak dapat sedikit hebat, sipi-sipi hebat pun jadilah. Tapi bila terhasil begini pula jadinya  T_T.

Penciller :Sue

Script: Shadina

Inker : Evanescene

Idea: Akulawei

Kah Kah Kah, ini zaman batu punya pemikiran ya, jangan sekali-kali dibuat ditiru aksi begini. Semua nama itu akulah, biasalah dulu-dulu agak perasaan rock/grunge konon, jadi mesti ada nama samaran.

Lepas itu edit-edit jadi begini, tapi saling membelakangkan pula, tidak elok eh. Boleh pula aku ada entri pasal AADT sebelum ini di sini Astaga, Shazannalah pulak tajuknya. Ah tidak boleh jadi, kena tengok balik dan edit betul-betul sebelum publish kan?.

Aku mengambil keputusan untuk menutup aurat heroin bila habis fikir. Lihat, tiada pun muka aku begitu kan. Tapi pelupuk mata burung hantu, kening yang TEBAL mungkin lebih aku lah Hahaha. Tapi bila habis warna, lainlah pula jadinya. Aku ada berfikir untuk menyimpan taik lalat tapi sebelah kiri. Tiada sudah pula taik lalat tu, terlindung oleh warna.

Perkara yang paling sukar untuk aku buat ialah mengekalkan daya konsisten dalam berkarya, serta mengekalkan warna, memek muka, aksi sehingga ke muka surat seterusnya. Tapi aku masih gagal. Cuma kebaikan melukis begini, ia senang dipadam.

MukaSurat #001 akan menyusul nanti….seminggu lebih dari sekarang, InsyaAllah andai umur panjang. Terima kasih kepada yang suka 🙂

sekian

kami.orang.kampungan

p/s : storyline belum ada, lebih selesa melukis secara rambang begini hihi

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

