Salam

Hai Blog!

Aku paparkan muka surat 001 untuk simpanan blog dan kepada yang ‘suka’. 🙂

*Telefon bimbit dia ni aku tiru ja SE K800i aku. Walaupun tidak sama, sipi-sipi sama bolehlah.

*lupa pula mewarna telefon neh..

Tamrin : Hello, Waalaikumsalam, ah napa Joe? jumpa? di mana? Centre… bah lepas Asarlah k..

*Abah Juan kata, muka dia ni nampak TUA dan tidak sama dengan muka Tamrin yang lain, di halaman yang lain. Errkk! (Aku minta pendapat dia, tapi betul kan, nda sama??)

*buat-buat terkejutlah saja..

Bersambung…..

Harap-harap kamurang fahamlah ya HAHAA.. kalau tidak sama rupa dan warnanya tu faham-fahamlah..aku masih belum mahir hihii..

Sekian

Kami.Orang. Kampungan

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

2 responses »

  1. aima berkata:

    anang muka c Tamrin ni muka c Juan sudah besar kah?

Tinggalkan Jawapan

