Salam

Hai Blog

Kemarin, kakak aku yang satu-satunya kakak aku ini datang dari Kota Belud menuju ke Hospital Likas untuk bersalin awal. Aku sebenarnya kurang ingat bila duenya (apa jenis adik nih). Tapi yang pasti dia dinasihatkan untuk bersalin awal atas sebab dia ada darah tinggi. Dia disuruh ke Hospital Likas sebab jika ada apa-apa masalah pun kena pergi hospital tu juga kan…

Aku balik-balik tanya dia sudah masuk ubat atau belum. Masih belum lagi katanya, sehinggalah jam 2.22pm tadi dia balas sms aku, sudah masuk ubat dan dia tengah kesakitan. Erk. Aku sudah terbayanglah keadaan masa itu ya (terimbau balik 3 J).

Semoga dipermudahkan olehNya, semoga semuanya selamat. Amiinn..

UPDATE : Pada jam 6.02 petang, Kakakku selamat melahirkan bayi lelaki seberat 2.8. Alhamdulillah syukur, kalau awal sikit mesti tersama tarikh dengan bapaku yang ulangtahun kemarin 06 hb. Mama’ku pula 09 hb. 🙂

Sekian

kami.orang.kampungan

p/s aku ingin melawat, menemani dia, tapi…zaman sekarang zaman ‘susah’,… kalau kau faham maksudku kan….

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

Tinggalkan Jawapan

